Monday 10 December 2012

Shake with Herbalife!

Assalamualaikum w.b.t

Hari nie entry aku takde kena mengena dgn event di university aku. Ye aku tahu korang bosan, tp aku yg selalu attend event kat APU tak pernah lapuk dek hujan, tak pernah lekang dek panas, erkk? is it correct? lol

Apa nie apa nie? Sejenis dadah ke sejenis pil kurus? Tenang puan puan dan tuan tuan. Ini adalah HERBALIFE or A Healthy Diet for those who really busy with study and working. 

Zaman sekarang org cari duit sampai tak egt jd diri, tak amek breakfast and all. Mana nak cergas pagi pagi especially on Monday morning, haha

So, utk pertanyaan lebih lanjut, sila klik SINI. Here is the main website for this product. 
Banyak kelebihan minum benda alah nie, kalau korang nak kurus tp bukan shortcut eh, takde nye jalan pendek nak kurus, bersenam okay! Cumanya Herbalife nie as ur supplement foods boleh membantu dalam mengurang dan menambah berat badan sekali gus menjamin kesihat tubuh badan kita.


Nak dapatkan all nutrition in one meals, ada ke? Yes ada tp ha gigil kau nak bayar utk makanan berkhasiat.kahkah So korang boleh shake and minum diwaktu pagi as ur breakfast, and as ur lunch.
Comfirm kenyang sbb benda nie dihasilkan drpd susu soya and non fat milk. Eh penat lah nak explain, pi lah click link yg aku bg tuuu, hamboiiii pemalas sgt! lol

SEE, look at this, ideal isnt it? 
Org mcm aku nie kena minum lebih biar tak teruk darah tinggi aku last time, kahkah! Eh bt srsly, selain meningkatkan dan menurunkan berat badan, Herbalife boleh mengurangkan sakit mcm gastrik, darah tinggi and all but not sakit hati, sakit hati pi terjun sampai mati, hikhik


Nie satu set kesemuanya boleh didapati dgn harga RM350. Kalau korang masuk ahli, ada discount percentage dia, so come!


Aku shake every morning before pegi kelas, so pg tuh mmg full of energy lah, tuh yg hyperactive dalam kelas tuh, lol. Herbalife bagus utk pelajar utk meningkatkan daya ingatan. So sape2 yg lupa ada gf ke bf ke tak tuh, sini aku sumbat Herbalife, kang egt lettew! -.-'


Well dah kenapa aku dok post benda nie? Okay look, boleh dikatakan yg aku nie ada take part dalam business nie, my sister is a one of the supervisor in this business. Tak percaya? come look at this...

See tuu tuuu tuuuu ada Ngatiman tuh, nama abah itewww >.< 

so for those ppl yg berminat nak beli product nie, boleh terus ke Facebook aku or just leave a comment here. Aku respond lah tuh nanti. okay?

Thank you for reading guys! Spokoinoi nochi peeps! *Kazakh language*
Assalamualaikum w.b.t


No comments:

Post a Comment