Sunday 9 December 2012

Education Fair @ PWTC

Assalamulaikum w.b.t..

Entry kali nie aku nak cerita fasal bekerja di hujung minggu. Ya, sabtu dan ahad. Khas ditujukan utk mereka yg nak kawin di usia muda. Sangat tak bagus. lol merepek sakan. Sape suka kan keje dihujung minggu, tp utk si muda mcm aku takpe. lol

Okay semalam and hari nie (8th and 9th December) aku telah menghadiri satu event dimana korang korang semua panggil Education Fair. Alaa org melayuuuu lebih kenal dgn Karnival Jom Masuk-U giteww ler.
Beza nya Karnival Jom Masuk-U tuh lebih kat ITPA. Education Fair more to IPTS je.

Yelah makcik makcik sekarang mana nak anak dia masuk IPTS, nak yg ada nama mcm UM UPM UKM je. Eh APU ada nama apaaaaa, cuba tanya Dato' Najib, tahu tak APU tuh apa, mesti kenal punyaaa. Dah dia yg bg award kat university aku. Ecececehh promote lebih nampak. Tak penat bercakap masa kat Education Fair lettew. lol

Nie tag aku utk 2 hari nie. Naik lembik tag tuh now, haha
Sorry Michelle i amek gambar you, malas nak amek gambar. hikhik

Education Fair tuh diadakan dekat PWTC Kuala Lumpur. Mak uih, besaq nak mampuih mak jalan. Sakit kaki! Siap nampak perhimpunan wanita UMNO lagi, hahaha merah putih gittew! lol

Nie booth utk APU, nie dr tingkat atas. see how smart APIITIANS are. hikhik. haish aku tak amek gambar utk whole this booth plak, baru nak show off yg APU punya booth paling besar, paling menarik tertarik kau mmg dabooooom APU! lol


Nie kat tingkat atas, dari kiri Faiz, The visitor and Student Services APU. si Faiz tuh jual minyak je, lol kidding. Dia ambassador APU jugak, tolong si cantek memberi keterangan fasal APU.


Tadaaaa, thats me on that day, fuhh! gegau gegau gua nak jalan atas tuh, buatnya aku jatuh. Maklumlah berat aku bukan seringan beras 10kg. kihkih

Oh ya, jiran kami is Taylor's. Kiri Taylor's kanan tak egt, depan KDU, belakang tandas, LOL, bersaing gila dgn Taylor's that day, ramai nak haish tak nak cakap, kasar sgt utk aku yg lemah lembut nie. *muntah hijau*



Overall even aku penat nauzubillah dua hari nie, aku gained soooo many experiences. Mcm mana nak cakap dgn org will well-mannered, mcm mana nak brief org tentang sesuatu course. Main bantai je apa aku brief td, kahkah but still aku tahu apa yg aku cakap, aku tak tipu kayyyyy! Tipu dosa mati seksa masuk api nerakaaa! and paling penting mcm mana nak improve broken english aku nie. sedih dooo.T_T

Next week, Education Fair dekat KLCC and Mid Valley pulak. Haaa sajak lah tuh. Aku mmg suka berjalan. Even lately nie aku dilanda pelbagai masalah, but still. i can handle it very well, with my supporter. Yes, you. Who are reading this with full of love towards me. Aww. >.<

Congrates to all ambass and staff yg berjaya melaksanakan event nie dgn baik sekali. Lets rock it again next week guys! Thanks fr reading my blog. You, you, you are awesome! hikhik

Assalamualaikum w.b.t :)





2 comments:

  1. ohhh.. good job! hehe. btw, i link ur blog on mine. baru tau mcmana nak add. lol. still new to wordpress actually.

    ReplyDelete
  2. aww thanks ! whrs ur blog? i dont even knw hw to do it with wordpress, :)

    ReplyDelete