Friday 14 December 2012

Big Bad Wolf Book Sale @ MINES

Assalamualaikum w.b.t..

Salam Jumaat kepada seluruh umat Islam yg masih lagi diberi peluang bernafas di bumi yg indah lagi nyaman nie,  terutamanya kepada aku sendiri yg masih lagi kuat utk menjalankan tugas sbg seorang hamba Allah, sbg seorg anak yg solehah *muntah* dan sbg seorang pelajar dan stff di bumi APU. Chehhhhh! Intro kau je dah mcm nak bg khutbah Jumaat masjid Sri Petaling tuuu. lol

Hari tuuuu, i went to book fair at The Mines with those kids who asked me not to go work and spend time with them and i missed to join them eating domino at admin office that day! haha lol, its okay, sometimes buang masa pi berjimba pun best jugak kan. Hilang stress mak, rendah blood pressure mak jugak, lol. Eh kenapa sensitive sgt isu blood pressure nie, lol


So, sini lah aku pegi last....ermm, lst Wednesday. As the location is shown above,it was held at Mines where there is a Business Faculty of APU is there :)


Banyak gila buku kat san korang tahu tak, semua ada, politik, ekonomi, social, self help, biliography and all, christmast books pun ada youuu! Semua lengkap lah utk bahan bacaan semua lapisan masyarakat samada kanak kanak, remaja, atok opah nenek dll..



And harga dia jgn cakap lah, yg asalnya RM20-RM30 jadi RM8. Ada yg RM5, naik juling mata aku tgk buku semua murah gilaaa. Malangnya aku bukan suka membaca sgt mcm Amalin, dia gila novel, aku tak. Aku prefer self help book. Poyo kan? Tak apa lah, dr aku beli segelen novel tp tak baca, ye dak?



 Nie buku yg aku beli, waaaa! Betapa bermotivasinya hidup aku lol 
Aku nak cari buku biography si Dr. Mahathir utk someone but tak jumpa, hmmm  

Lihatlah betapa banyak nya buku kat situ, rasa nak bak balik semua je, *liesss*



Kami membaca ketika menunggu utk lunch di Old Town MINES with those kids. Lihatlah amalan membaca kami hikhik


 Here is my kids, lol, Ieqa YiHua Amalin and the queeeeeeen of me hikhik



 Guys guys guys guyssss! Look, i found this in the mall, damn niceeeee and sooooooo cutee! 
HIHI love Barbieeeeee *hugss*


Okay need to prepare fr tmr. Aku kena pegi exhibition again this week. Yayyy! Yang specialnya, Amalin and Nazrin pun pegi, yayyy! So semua budak Yayasan akan take part. Lets rock it guys,jyeahh! 



Aku akan ceritakan kat korang lepas event tuh, okay? will update it next two days,jaga diri u guys and selamat malam! Assalamualaikum w.b.t

No comments:

Post a Comment