Sunday 2 December 2012

Graduation Day @ Renaissance Hotel,KL

Assalamualaikum w.b.t my super intan payung emas perak gangsa readers. haha okay over.

Entri kali ini berkenaan dengan Graduation Day @ APU. Ini lah pertama  kali aku menghadiri hari graduasi kau tahu.. rasa hebak gitewwww. lol. Hari graduation tuh on 1st Dec 2012, what a nice date kan? aku simply nak ikut biar dapat pengalaman pegi event formal mcm nie.

Pagi tuh sepatutnya ada meeting tau at 9.15am. But then si budak Faiz tuh called aku 9am sharp dan mengatakan yg ada briefing fasal event tuh. Memang cun. Aku bergerak ibarat lipas kudung kaki dan tangan terus menerpa pakcik taxi and bawa aku ke uni pada hari Sabtu. Ya. Sabtu. Hari weekened aku.

Housemates aku semua lena diulik mimpi tapi aku terpaksa mengejar masa utk meeting so. Then, everything just fine. Once aku masuk Aud 3, can say semua staff APU dalam tuh. Aku salah masuk meeting ke apa ? Aku menebalkan muka masuk meeting tuh and act like staff APU juga, kahkah. Best actress ever.

Jadi inilah dress code buatan sendiri aku utk event tuh. HAHA awkward nak mampiuh oi mak nak pakai cenggini.


Ini lah masa yg terindah utk semua org. Graduation dayyyyyy..

Maaf lah atas ketidak clear-an gambar. Haku takde dslr, so pakai Belek Berghy cikai je. lol

Hotel tuh super nice and ya. just nice. Fuhhhh! Biasanya graduatin utk APU students akan diadakan kat KLCC, but then tak dapat tempat cuz diorang lambat book. Hmm.. rasanya mesti lagi kelas kalau kat situuu.

Will try to assist them again for next event :)

So, tahniah kepada 15 pelajar master yg graduates that time. Sama juga utk lepasan degree and diploma. Wa salute gila yg dapat 1st class honours tuuuuu. Hebak lah awook, hikhik waiting fr my turn. heeee


Keje aku cuma jg pintu beracun jgn bg org masuk tanpa tiket. So ya, aku ialah security guard. HAHA.
 But its fine.
Pengalaman tuh penting even kena berdiri almost 5 hrs. And rasa nak patah kaki mak, nak oi. 

Today 2nd Dec keluar lagi. Dengan kawan kawan gila aku. Weh takde cuti minggu nie! Just for fun. Shopping and dating. HAHA Spending time with my close friends gitewww >.<
Kelas kau Sferinaa, tak dapat catch up Further Math punya syllabus, ur dead.

Kalau nak naik pentas as best student dengan pelajar 1st class honours in HRM, do study well from now. Okay? aku nak mak aku tengok aku naik pentas dengan segulung ijazah dr APU. :)

Thanks fr lending me ur eyes. Good night peeps! Assalamualaikum.



2 comments:

  1. perghhh convo di hotel up tuuuu.. perghhhh untunglah bagi mereka yg berjaya.. hehehe

    ReplyDelete
  2. Haha, thanks, tha was great! awak study mana? tak tertarik ke dgn APU? :p

    ReplyDelete