Monday 17 December 2012

Education Fair @ KLCC

Assalamualaikum w.b.t...

Hai pembaca blog aku yg tabah dgn perangai sasau aku nie, harap korang tak jemu bc blog aku sbb aku sendiri dah boring dgn blog aku yg tak ter-update nie. lol


Oh ya last weekend aku pegi education fair kat KLCC utk booth APU. So ya, it was tiring day but still, i gt so much fun frm there.


Yang best nya, kali nie aku pegi bukan berdua dgn Ayra and Faiz je, Amalin and Nazrin also went to the fair! Best kannn! heeee, at least aku tolong dyorang mengisi masa lapang dgn perkara perkara berfaedah dan bukan dgn membuta sepanjang hari. lol Kau mmg tak suka tgk org senang kat rumah kan Sferinaaa! hikhik Rasakan korang semuaaaaa, berdiri korang selama setengah hari, HAHA

Amalin, Faiz, me and Nadeel,she from Pakinstan and sorry Nazrin kau kat Mid Valley so kita lain booth, 
tak femes kau dok jauh dr Sferina. hikhik


Last week which is masa event nie, that time kitorang ada 4 event serentak, so mmg extra students helper mmg diperlukan sgt sgt lah kan, tuh aku petik nama si Amalin and si jahat Faiz yg tak boleh tgk Nazrin tdo kat rumah je pun dia petik sekali, haha!


Yang aku tahu, ada education fair dekat Mid Valley and KLCC, ada event ala ala promoting APU jugak kat Johor Bahru and Open Day kat APU itself. So mmg busy giler ah kan. Sehari sebelum tuh, aku dapat called utk pi event kat Johor. Tapi aku tolak, sbb Amalin sorang nanti and aku pun tak nak jauh dgn ehem-ehem aku kat sini. What theeee? HAHA k shut up


Sebenarnya aku mmg tak nak pegi, ada lah sebab nya tp bila tgk Si Poh Ling ke sapa yg upload gambar hotel yg dyorang stay kat JB, gigit jari jugak aku, phewww! nice giler doe! *hentak kepala kat dinding*


Korang, lepas tuh nak tahu tak, masa kat fair tuh, sebelah kiri dah tarik cust dgn Amber Chia, sebelah kanan pulak si Sunway Uni tarik dgn cake provided by their culinary students . APU jelah tarik perhatian dgn top roof tuh, hikhik Lepas tuh semua APIITIANs pi serbu cake si Sunway Uni nie, ada 5 jenis cake, semua aku sapuu..


Lihatlah dunia yg aku berjaya amek cake dr Sunway Uni even aku ada exhibitor tag, lol! 


Dah syok satu hari pi amek cake org, esok nya dia pi complained kat top ppl in APU yg kitorang amek cake dia, whatthefuck tak nak bg dah lah, complain complain plak, aku je kena aim that time, biauuu ar lol 


Si gila cake nie pun makan, dah kena sound pun tetap kena ngadap org Sunway, padan muka kau Gemokkkkk! hahaha


Lepas tuh on Sunday wa terus tak usha belah kiri wa, dyorang pulak saje je pancing kitorang dgn cake baru yg lagi lawa, mmg sheeeeeesh! hmm its k, leave it, bengang tuuuuu kena sound, lol



OHH ya tadi aku pi makan dgn senior aku kat Half Moon. Abang Redha belanja, weeeee! makan kat kedai Arab, sooooooo yummylicios!

Thanks kepada all senior yg ada, thanks kat Abg Redha sbb belanja makan, 
Nah korang nak sgt gambar masuk blog wa, famous lettew! hikhik


Sferina kalau makan mmg hilang ayu, so harap maklum.


Baik baik sume senior aku, esok lusa belanja lah lagi, jgn malu malu, hikhik


K dah nie je entry aku malam nie, mengantuk seh, esok ada kelas, take care and have fun guys! Assalamualaikum w.b.t and night peeps!





No comments:

Post a Comment