Tuesday 26 February 2013

Tunas Potensi Jr.

Assalamualaikum wbt..

Hari nie, entry aku nak tulis sikit je. Malas nak membebel macam mak Jemah yang buat karangan kat dalam blog, mention ABCD bagai. Wh0ops ada yang terasa tak?  lol *pandang kiri kanan*

Based on the title yang aku buat, definitely aku aku bercerita fasal YPPB. WHATTTT? korang tak tahu apakah itu YPPB? pi dekat post pertama aku and READ NOWWWW! *angkat kerusi*

OK menjelang musim result nak keluar nie, YPPB pun mengambil kesempatan utk menawarkan biasiswa utk lepasan SPM and STPM. Seramai beberapa ribu *not really sure* akan dipilih bagi menjalankan sesi temuduga di pejabat Yayasan. Menara apa entah nt sure abt that. And then korang akan ditapis seperti santan yang baru diparut..OK lari topik, sorry lah berbawak bawak gila sampai kat blog, haha. K korang akan ditapis kepada 500 orang sahaja dimana SPM and STPM akan digabung bersama. Temuduga, IQ test ialah salah satu cara mereka akan menapis. So be ready from now.

Okay for further information, do click HERE and do look forward abt this.

Sesungguhnya wahai penganggur penganggur lepasan SPM and STPM, *diri tegak dan bertongkat* marilah kita bersama sama mengambil peluang keemasan ini. Tuah ayam nampak dikaki, tuah manusia? terletak di blog Sferina, HAHA k serious. Tolong lah apply, yes rezeki kat mana mana tp apa salahnya kalau kita cuba ye dak?

Lain lah kalau korang tak nak apply sbb aku ada kat Tunas Potensi jugak, lol. eeee stop teasing ppl sferina!
Nanti ada yang makan cili, kang kena tumbuk lagi. WhOops again! haha



Para pembaca iamsferina@blogspot.com yang dikasihi sekalian, terutamanya yang fresh fresh tuh, eceh egt epal apa fresh tak fresh, lol sila be alert on this. Do apply this and kita boleh jumpa lepas nie. We all please if u guys terpilih dalam program nie and aku org pertama akan buli korang. LOL kidding.

Have a blast Wednesday guys! assalamualaikum wbt *big smile on face* *dushhh kena tumbuk*

No comments:

Post a Comment