Sunday 24 February 2013

Education Fair @ MITC Malacca

Assalamualaikummmm...

This time, im gonna write my entry in Malay, if you guys couldnt understand me, google it. Plus am using proper Malay one. HAHA.

Sebenarnya aku baru je balik dr education fair yg kali nie diadakan di MITC, Melaka. aaaaaaa, penat nak mati rasanya woi. Nasib spirit APU tuh kuat dalam diri aku, so penat mcm mana pun, aku suka dgn keje aku nie. Yayy

Sabtu, 23th Feb, 6 pagi, *dah mcm berita boleh tak* aku dah kena siap utk gerak pi Melaka. eee awal gila doh, malam tdo pukul 2 3 pg jakgi kena turun kat bawah pkul 6, mmg jalan ayam ayam jelah aku.
At last gerak pukul 7 pagi sbb nak load barang, hampeh! Setiap masa even 5 min berharga tahu tak! eeee *hentak kepala kat dinding*

Sampai dalam pukul 8 lebih and terus set up booth. Booth APU belakang sekali doh! hahaha semangat kesukuan betul IPTA and IPTS, looool

me and Shen, one of our staff. Crazy and gangsterrrrr. HAHA

Nie takde keje ar nie amek gambar dgn staff, wey srsly aku keje makan je kat sana. 
Memang gemok ar aku lepas kawen.. 
Ahhh tuhannn, kenapa aku kuat makan? kenapaa? kenapaaaa? K drama queen shut up
  

tga tga keje tuh, jakgi terdengar bisikan yg memanggil nama aku, 
"erin.....erinnnnn mendayu dayu diikuti angin sepoi sepoi bahasa.." EH! melalut kau en sferina! 
dush dush! *tampar tampar muka*

dude aku jumpa kazen aku doooooh!  ya allah macam nak menjerit satu dewan yg aku jumpa dia that time, Lol dia yg perasan aku dulu kalau tak sibuk lah aku membusykan diri kat booth APU. haha

my cousin, meet her Najihaaaa, girl, i miss u so much! hehehe :) nice to meet u there!

but then aku tertany tanya kenapa dia ada kat Melaka? should be kat Batu Pahat? OK dia dtg Melaka semata mata nak pi edu fair. Ke kau ada instinct yg aku ada kat situ? lol kepewashnan :P and sorry lah APU takde medic lah sayang. haish tok leh nak promote!

 
then around 6 kitorang masuk lah hotel. King's Hotel Malacca. 
damn nice and affordable, srsly speaking!

this one wey, telan dwet aku rm8.90 mcm bafaaaaaaaaaak tahu tak,
 mahal nak gila, nasib sedap *lapar*

kitorang gangster tahu tak! pi Jonker Walk and best gilaaaaaa!
dari kiri : Fafiq (new student helper) , Shen (taiko Melaka) , Shah (student services staff) 
and an awesome me! hikhik



nie pagi tadi on Ahad 24 feb masa nak breakfast, tgk lah kitorang makan mcm bela saka, tak reti nak stop, like sume makanan kitorang cuba, kalau aku jd pelayan hotel tuh, rasa nak sekeh je, LOL



Honey start with milk! 

Fafiq, welcome to our family, newbies! 
*hi this is Asia Pacific University. are u interested with our uni? here we offered bla bla bla, nice! hahaha

Konklusinyaaaa, org melaka sgt ramai and ada yg dtg dr kl utk pi APU booth, kalau pi je kat kampus kitorang kan senang tak? ada open day pun that time. lol, kpd pembc yg aku jual link blog aku sepanjang kat melaka tuh, meh lah bg komen or follow lah blog yg serba serbi nie, LOL


sehingga ketemu lagi ya! * aduh bm lupa bi tak pandai, indon yang improve!* kelassss
Terima kasih sbb membaca! Nightttt love!






No comments:

Post a Comment